Ny bloggdrottning

Håhåjaja. Hur har världen kunnat klara sig utan den vetskapen: vem har största bloggen, Kissie eller Blondinbella? Nu vet vi. Stoppa pressarna, tryck upp löpsedlar och dela ut flygblad. Kissies blogg är nu större än Blondinbellas! *ett sus går genom publiken*: "Woooow".

Men alltså, allvarligt. Kissie? Vad är det? Vår tids Barbie IRL? Nej, det är verkligen inte min kopp te om man säger så. Hon har en jättefin blogg, men innehållet är kanske inget jag vill läsa. Är det ett tecken på ålderdom? Nej. Jag följer gärna andra bloggar som har vettigt innehåll, men tyvärr Kissie, jag tänker inte följa din.

Bättre att läsa min blogg istället, den är garanterat silikon- och retuscheringsfri. :-D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0