Fy för magsjuka!

Hatar (och då menar jag vekligen hatar) att vara magsjuk! Man hänger över porslinsfåtöljen och önskar att man vore död mellan de plågsamma konvulsionerna i magen. Blev dålig igår kväll, ingen aning om från vad. Maken och jag har ätit samma mat, och sonen mår bra. Konstigt. Nåja. Är på bättringsvägen idag, har ätit en rostad macka och en kopp te och fått behålla det. Nu ska jag nog lägga mig och vila en stund eftersom jag sov på soffan inatt för att inte väcka övriga familjen om jag skulle behöva ha toalett-rally. ;) Vår soffa är inte alltför skön att sova i en hel natt, så nu ska sängen få ett besök.

Zzzzzzzzzzz........

Kommentarer
Postat av: hoggelina

:(

2009-12-14 @ 20:41:45
URL: http://hoggelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0