Bojkotta Lindex?

Jahapp, återigen har tjockisar som jag som drar större storlekar än S/M blivit hånade igen. En designer har fått arbeta ut en kollektion som bara ska säljas i storlekarna S och M. Lindex svarar på kritiken att "det finns andra kläder", och att "de har Generous-kollektionen". Ja, men givetvis, att jag inte tänkte på det?! *ironisk* Naturligtvis finns ju liknande kläder i Generousavdelningen. NOT! Där finns bara oformliga kläder i fula tyger. Blir alltid lika förb*nnad, varför måste jag klä mig som en kärring bara för att jag drar en större storlek än genomsnittet? Hallå klädkedjorna, big surprise: jag är ingen kärring som vill klä mig i tält, jag vill ha snygga kläder ändå!! Är det så omöjligt?

Läs mer här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0