Redigerardax

Jahapp, nu börjar det dra ihop sig till att redigera bidraget till amelia-tävlingen. Usch, gång efter annan genomfars jag av tvivel. Är den tillräckligt bra, intressant, fångande, välskriven...? Suck, jag vet inte. Men jag gör ett försök i alla fall. Jag kan ju inte få mer än ett "nej tack".

Borde omredigera min medeltidsroman också och skicka in till nya förlag, men orken tycks aldrig riktigt infinna sig. Jag fick ju en massa bra tips av lektören som bedömde mitt manus i våras, och nu ska jag väl försöka ta tag i hennes tips och råd och omredigera lite. Bland annat tyckte hon att jag skulle ändra på titeln, och jag håller på med att fundera hjärnan i bitar på vad den ska heta. Jag vet verkligen inte, kommer inte på någon bra och passande titel. Förslag någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0