Lyxfällan

Jag blir så himla förbannad så jag orkar knappt skriva. Herrej*vlar, vad är det med folk? Hur förbannat dum i huvudet får man vara egentligen? Jag fattar ingenting. Lån på lån, skulder och havererad ekonomi som man bara skiter i och stoppar huvudet i sanden. Särskilt när man har barn. Hur tänker man då? Inte alls verkar det som. Man bara tutar på i samma spår och fortsätter handla saker, dra på kort och skaffa nya krediter för det viktigaste är att ha nyaste bilen, datorn,mobilen, dyra stövlar, märkeskläder... SUCK! Jag orkar inte ens kommentera mer.
FÅRSKALLAR! Grrr....


Kommentarer
Postat av: Mats P

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv! Dagens avsnitt var också riktigt bra.

2009-10-01 @ 23:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0