Varför denna taskighet?

Sitter och läser några av de populäraste bloggarna lite nu och då, och häpnar över att man måste vara så himla taskig mot varandra. Folk håller på och skriver "äckel", "du är så jävla ful", "fet", "din blogg är så dålig", "luder"...
Värst var: "Hur kan du leva med att se ut så där, jag hade tagit självmord"... Va?? Jag tappar hakan...!

Jag är ingen moralkärring (tror jag), men jag undrar verkligen var all respekt tagit vägen bara för att man är på internet. Gömmer man sig bakom ett nick och tror att man kan vräka ur sig vad som helst? Jisses. Visst kan jag ha åsikter om bloggar och bloggerskor, men då är det kanske mer sakligt. Jag håller mig till ämnet istället för att förnedra och håna bloggerskan. Vad vinner man på det? Mår man bra då när man skrivit att någon är ful och fet och är ett jävla äckel? Känner man sig nöjd då?

Jag bara undrar...

PEACE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0