Burr burr

Fryser och mår sisådär... fast att jag fryser är inget nytt tyvärr. Jag fryser jämt. Sitter alltid med varma raggsockar på mig även om det är 22 grader inomhus... Det är först när temperaturen utomhus kryper upp mot 15 plusgrader, kan jag tänka ig att ta av mig raggsockarna/tofflorna. Knäppt va. Men är man frusen av sig så är man.

Har hostat hela natten också och näsan har varit täppt hela veckan. Vaknade med att jag var hes av nattens hostande, och självklart så var hostmedicinen slut!! Måste gå och köpa idag.

Det värsta är att vi ska på två kalas i helgen, dels syrrans födelsedagskalas på lördag och dels makens brors tjej som fyller 40 på söndag. Suck, pust och stön. Var det nödvändigt att bli sjuk nu??

Kommentarer
Postat av: HOGGELINA

:D <3

När kommer ni imorgon och hämtar mig? FB?

2010-02-05 @ 16:08:53
URL: http://hoggelina.blogg.se/
Postat av: HOGGELINA

Japp. gjort alla. Haha hade gjort en serie också när jag var mindre men palla inte lägga upp den :P

2010-02-05 @ 22:40:36
URL: http://hoggelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0