Första körrepetitionen avklarad

Jiihaa! Vilken häftig upplevelse att sjunga i gospelkör! Vilket drag. Tyvärr är de flesta i kören kvinnor runt 50, så det är inte så många i min ålder. Bara en tjej till som också var ny för idag... Det var lite svårt att få kontakt med folk också. En kvinna visade mig var jag skulle i alla fall, men annars var det ingen som tog någon direkt notis om mig förrän det var slut. Då var det några som pratade lite med mig. Ska kolla även nästa gång hur det är innan jag bestämmer mig helt och hållet. Annars finns det en gospelkör som en fd kollega brukar sjunga i, och hon tycker den är suverän. Få se hur jag gör. :) Kul var det i alla fall. Och fy f*n vad det var roligt att sjunga igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0