Knäppa drömmar

Jag kommer sällan ihåg vad jag drömt när jag vaknar upp, men den här drömmen var så knäpp så den kom jag ihåg. Jag satt i ett rum med madrasser på golvet och glasrutor. Ungefär som man tänker sig ett förshörsrum som man ser på tv-deckare, fast ett större och ljusare sådant. Vid ett bord satt en man med ryggen mot mig. Jag satt på golvet med en katt i famnen. Där satt jag och väntade ut att katten skulle kvävas till döds pga begynnande syrebrist i rummet (hur det nu kunde bli det), och om jag levde när katten dog så skulle jag bli frigiven. Vad jag hade gjort för att förtjäna det där straffet framkom inte av drömmen. Men strax innan jag vaknade så gick mannen ut för han började känna sig alltför omtöcknad. Jag bad att få komma ut också, men han sade att jag måste vänta tills katten dött först. Sedan vaknade jag.

Drömtydning någon?! Vad i all sin dar var det där för korkad dröm?!

Kommentarer
Postat av: Hoggelina

Hahah aww stackars katt :[[[[[ ^^

2010-01-18 @ 23:40:55
URL: http://hoggelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0