Nytt år nya förhoppningar

God morgon och God fortsättning på det nya året! Hoppas ni alla hade en mysig nyårsafton. Maken och jag hade en väldigt lugn kväll. Vi åt god mat och drack gott och hade det väldigt trevligt bara vi två. Sonen med förstås. Han lade sig vid 8, så efter det var det väldigt lugnt.

Vi åt gott och väntade på smällarna och raketerna som alltid brukar smälla under kvällen flera timmar innan själva tolvslaget, men i år var det osedvanligt lugnt. Knappt en smällare hördes förrän en kvart innan! Men då hördes och syndes det desto mer. :) Vi gick ut en sväng på gatan och tittade på alla fyrverkerier, och jag blir ju som ett barn när jag ser på det. I LOVE fyrverkerier!!

Sedan var det ju det här med nyårslöften. Brukar du ge löften till nyår? Jag har bara ett löfte och det är att jag inte ger några nyårslöften! Det är ju ingen idé att ge något som man knappt kan hålla i alla fall. Det känns värdelöst. Alla år som jag gett löften om att bli en bättre och smalare människa ger ju inget annat än ett dåligt självförtroende när man ändå misslyckas. Läste i aftonbladet att drygt 3/4 av alla nyårslöften bryts, och det är ju inte så bra. Ska jag gå ner i vikt eller något annat så kan man bestämma sig vilken dag som helst egentligen. Det behlöver ju inte vara nyårsafton, eller hur? :)

Bilder från nyårsafton kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0