Vilken härlig helg!!

Åhh vad jag har haft en rolig helg! Syrran med familj (och nyinköpta kissen) var hos oss, och makens bästa kompis kom också på kvällen igår. Vi käkade gott och drack gott. När kidsen lagt sig blev det partyyyy! Vi dansade tills klockan var närmare 3 på natten. Då kroknade jag och lade mig. Syrran lade sig strax efter. Maken hade lagt sig någon timme före eftersom lille sonen vaknat, och han gick ner för att söva sonen. Då var det lika bra att lägga sig själv också tyckte han och gjorde det. Svågern och makens kompis satt uppe till 5 och drack whisky och snackade livets djupheter. :D

Ikväll var syrran och svågern på Depeche Mode!!! Gissa om jag var avis... *suck* Men som kompensation fick jag en t-shirt som jag bad dem köpa. :D Nu är lyckan komplett.

Ska lägga upp bilder från helgen imorgon. Nu ska jag sova.

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0