Julstress, julstress...

Julklappar ska inhandlas och slås in, pepparkakor ska bakas ( i helgen med hjälp av syster och familj), huset ska städas (tror jag skiter i det i år, vi ska ändå inte vara hemma i jul), sill ska läggas in, saffransbröd ska bakas, julkonsert ska lyssnas på (underbart)... Och mitt i detta kaos ska man leva sin vardag med jobb, dagis, matlagning, nattning och företaget... Varför kan inte dygnet ha fler timmar? Eller ett annat alternativ: sluta fira jul. Fast nej, det kan jag inte. Jag är så barnsligt förtjust i jul så det går inte. Hellre lite stress då än att låta bli.


Kommentarer
Postat av: hoggelina

kan du inte avslöja liiiiiite vad det är för nåt du har köpt ^^ vilken färg ?

2009-12-14 @ 20:43:06
URL: http://hoggelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0