En härlig måndag

Ja faktiskt. Jag brukar inte gilla måndagar något vidare, men idag var en riktigt bra dag. Hade bra flyt i skolarbetet (även om jag borde kanske ha gjort liiite mer...) och sonen har varit en ängel idag. Då menar jag en riktig ängel. Jag har inte behövt höja rösten åt honom en enda gång. När hände det senast?? Han gjorde direkt som jag sade utan tjafs, annars ska han ju tjorva med allt. Inte äta, inte tvätta händerna, inte byta blöja, inte det och inte det. Idag hördes inte en protest från honom! Han åt en ordentlig portion mat, och bara jag nämnde blöjbyte lade han sig ner på "madrassen". I'm in complete chock! Men åh vad skönt med en sådan här dag som omväxling. Jag var hemma själv med honom eftersom gubben hade kvällsmöte på jobbet. En riktigt mysig mamma/son-kväll. *myyyyyys*

Kan jag få fler sådana dagar tack? Helst typ varje dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0