Himmel och pannkaka, vilken bra idé jag fick!

Vilken bra idé jag fick nu till en deckare! Har funderat lite på det här med annorlunda miljöer, och jag kan hålla med om att den variant jag skickade in till amelias deckarstipendium inte var så väldans originell... Läste på nätet att hon som vann stipendiet är politiker och hennes historia utspelar sig inom politiken. Intressant.

Kom därför på en rasande bra miljö att förlägga min deckare kring (ska lägga ner den förra tills vidare), och en jätteintressant bakgrundshistoria som det inte skrivs mycket om, men som egentligen är himla intressant som fenomen.

Ja jag vet att jag pratar i gåtor, men det kommer att ge sig så småningom. Det ska bli jättekul att skriva om det hoppas jag. Längtar efter att få skriva nu, men nu måste jag gå till dagis och hämta lilleman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0