I en annan del av Köping

Jag bara TOKÄLSKAR det programmet! Vilka fantastiskt sköna personligheter det är i det programmet. Jag skrattar så gott åt dem. Eller inte skrattar åt dem, utan skrattar med dem egentligen. De är så okonstlade och härliga. Jag jobbade en sommar på ett gruppboende med utvecklingsstörda och det var bland det roligaste jag gjort. Kan komma på mig själv att sakna jobbet och undra ibland om de lever. Det var ju snart 17 år sedan jag jobbade där! Sjutton år?! Jösses. Nåja, det var ju inte det jag skulle prata om. :)

Programmet började lite känslosamt med att Linda Hammar pratade om att hon varit deprimerad sedan hennes bror gifte sig, och hade tankar på om "det här var allt" med livet. Tankar på eget giftermål och barn fanns ju förstås för henne, och det rörde mig nästan till tårar att höra det.

Den avslutande repliken fick mig att skratta så tårarna rann. Tobbe fick frågan om han hade ont i munnen, "Nej", svarade han. "Var har du ont då?" "Jag har ont i käften." Klockrent! :D

Bild från TV4.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0