Skrivandet har tagit jullov

Ja, vad säga... Jag har ingen inspiration (igen) och har svårt att ta tag i skrivandet. Jag känner mig nedslagen och har svårt att få näsan ovanför ytan känns det som. Så klart att refuseringar och sådant känns, det kan ingen förneka. Men jag vet ju innerst inne att det hör liksom till att bli refuserad innan man slutligen hittar rätt förlag. Se bara på Astrid Lindgren och J.K. Rowling (hon som skrev Harry Potter), de blev också refuserade först. Jag vet att det verkar pretentiöst att jämföra sig med så stora författare som Lindgren och Rowling, men de har också varit okända en gång i tiden och trott på sitt manus och skickat in till andra förlag när de blivit refuserade. Vad jag vill säga är att jag får helt enkelt fortsätta...

En annan dag... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0