Sugen på ny soffa

Jag vill göra om lite hemma (lusten och suget kommer alltid över en, men de ekonomiska ramarna sätter tyvärr oftast stopp...), och nu är det soffan som hänger löst hemma. Vi har en grå konstlädersoffa somjag inte gillar alls. Visst den är mjuk och så, men den är inte skön att sitta i ett längre tag. Jag får ont i nacken av den, och eftersom det bara är en tresits-soffa blir det trångt när vi tre ska sitta i den och mysa till en film t ex. :( Man kan ju inte sitta bekvämt och bre ut sig som vi annars gör när det är bara maken och jag hemma. Har hittat en soffa som jag skulle vilja ha. :) Här kan vi alla tre breda ut oss. Till och med alla fyra när sonen är vaken... ;)

Vi vill ha den i svart-grått tyg istället för det beiga, och utan den där bäddinsatsen som visas på bilden i mitten (det gråa). Med en massa mysiga kuddar blir den jättebra! :)

Ca 9000 kr på Haléns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0