Sjuk igen!

Sonen har varit sjuk hela helgen och har varit hemma idag med maken pga hosta och feber. Maken går och kraxar på han med, och det var ju förstås bara en tidsfråga innan jag också blir sjuk. Jodå. Mycket riktigt så hittade bacillerna till mig till slut. Hade lite feber imorse, men gick ändå och jobbade. Kände mig inte särskilt bra på eftermiddagen och när jag kom hem mådde jag riktigt dåligt. Värk i kroppen, knoppen och halsen. Maken hade gjort en jättegod köttsoppa, men jag orkade knappt äta upp för min aptit var i botten. Frös gjorde jag också. Tog en Ipren och lade mig på soffan en stund. Nu  har jag suttit och svettats ut en massa feber, så nu mår jag rätt skapligt. Hoppas det inte blir värre än så här, för jag har verkligen inte råd att vara sjuk nu. Nu får det vara nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0